Název: Sémiotická analýza komunikace značky Victoria's Secret
Překlad názvu: Semiotic analysis of Victoria's Secret communication
Autoři: Jílková, Kristýna ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Podzimek, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; ideologie; mytologie; módní přehlídka; Sémiotika; Victoria's Secret; analysis; fashion show; ideology; mythology; Semiotics; Victoria's Secret

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/99851

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-384911


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-30, naposledy upraven 2018-07-30.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet