Název: Sociální sítě a marketingový obsah: Případová studie mezikulturního srovnání reakcí na reklamní obsah značek Purina
Překlad názvu: Brand engagement on social media: Case study of intercultural raction comparison to commercial media content of Purina brands
Autoři: Kubínová, Monika ; Zezulková, Markéta (vedoucí práce) ; Lütke Notarp, Ulrike (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: GLOBÁLNÍ ZNAČKY; INTERKULTURNÍ KOMUNIKACE; MARKETINGOVÝ OBSAH; PŘÍPADOVÁ STUDIE; REAKCE; SOCIÁLNÍ SÍTĚ; ZNAČKY PURINA; CASE STUDY; COMMERCIAL MEDIA CONTENT; GLOBAL BRANDS; INTERCULTURAL COMMUNICATION; PURINA BRANDS; REACTIONS; SOCIAL NETWORKS

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/99763

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-384647


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-30, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet