Název: Hodnocení efektivity sociálně marketingových nástrojů na podporu zdravého životního stylu
Překlad názvu: Evaluation of effectiveness of social marketing tools for healthy lifestyle support
Autoři: Bémová, Alena ; Schneidrová, Dagmar (vedoucí práce) ; Kopřivová Herotová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Klíčová slova: efektivita; sociální marketing; zdravý životní styl; effectiveness; healthy lifestyle; social marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/100147

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-384214


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-30, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet