Název: Marketingová segmentace starší populace
Překlad názvu: Marketing segmentation of the elderly market
Autoři: Spěváková, Kristýna ; Zezulková, Markéta (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 55+; marketingová komunikace; MML-TGI; Segmentace; starší konzumenti; strategie; trh; 55+; elderly; market; marketing communications; MML-TGI; Segmentation; strategy

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/99185

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-383215


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet