Název:
Spolupráce módních značek s influencery na Instagramu
Překlad názvu:
Collaborations of fashion companies and influencers on Instagram
Autoři:
Kopičková, Markéta ; Audyová, Petra (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce pojednává o fenoménu influencerů na sociálních sítích a jejich využití v oblasti marketingové komunikace módních značek. Cílem práce je prozkoumat influencer marketing na Instagramu. V první části práce se nachází teoretické zakotvení této problematiky z hlediska marketingové komunikace a PR. V praktické části jsou obecně a konkrétně popsány jednotlivé formy influencer marketingu na Instagramu. Následně je zpracován dotazník, který se zaměřuje na fanoušky vybraných světových influencerů a odkrývá, jaký dopad spolupráce na Instagramu mají.This bachelor thesis focuses on the phenomenon of influencers on social media and their use in the area of the marketing communication of fashion brands. The purpose of this thesis is to explore the influencer marketing on Instagram. The first part of this thesis describes the theoretical foundations based of marketing communication and PR. The next part of this thesis focuses on the specific forms of influencer marketing on Instagram which are followed by the research of followers of selected influencers that explores the impact of branded content on Instagram.
Klíčová slova:
influencer; influencer marketing; Instagram; marketing v oblasti módy; online marketing; sociální sítě; fashion marketing; influencer; influencer marketing; Instagram; online marketing; social media