Název: Spolupráce módních značek s influencery na Instagramu
Překlad názvu: Collaborations of fashion companies and influencers on Instagram
Autoři: Kopičková, Markéta ; Audyová, Petra (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: influencer; influencer marketing; Instagram; marketing v oblasti módy; online marketing; sociální sítě; fashion marketing; influencer; influencer marketing; Instagram; online marketing; social media

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/99161

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-383191


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet