Název: Muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin
Překlad názvu: Males as a target group for internet food sale
Autoři: NOVÁK, Jaroslav
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: elektronické obchody; internetový prodej; nákupní chování; online nakupování; spotřební chování; consumer behaviour; electronic shops; internet selling; online shopping; shopping behaviour
Citace: NOVÁK, Jaroslav. Muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin. České Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/46110

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-381538


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-09, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet