Název: Návrh marketingového plánu vinařství
Překlad názvu: Proposal of Winery Marketing Plan
Autoři: Válka, Vojtěch ; Válka, Karel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: identita značky; komunikace značky.; komunikační mix; manuál značky; Marketing; marketingový mix; marketingový plán; brand communication.; brand identity; brand manual; comunication mix; Markething; markething plan; marketing mix

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/82892

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-378956


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-06-19, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet