Original title: Spokojenost zákazníků s nabízenými službami a produkty vybrané společnosti a návrhy na zvýšení její úrovně
Translated title: Customer Satisfaction with Offered Services and Products of Selected Company and Proposals for its Improvement
Authors: Matlas, Michal ; Kada, Tomáš (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2018
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: café; customer; customer satisfaction; Marketing; marketing research; Porter's five forces model; questionnaire; SLEPT analysis; SWOT analysis; dotazník; kavárna; Marketing; marketingový výzkum; Porterův model pěti konkurenčních sil; SLEPT analýza; spokojenost zákazníků; SWOT analýza; zákazník

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/81273

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-377389


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2018-06-19, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share