Název: Využití internetové reklamy
Překlad názvu: The usage of Internet advertising
Autoři: PROCHÁZKOVÁ, Tereza
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cestovní kancelář; Google; Google AdWords; PPC reklama; Reklama na internetu; SEO; Seznam.cz; Sklik.; sociální sítě; Google; Google AdWords; Internet advertising; PPC advertising; SEO; Seznam.cz; Sklik.; social networks; travel agency
Citace: PROCHÁZKOVÁ, Tereza. Využití internetové reklamy. České Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/50129

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-376095


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-06-19, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet