Název:
Zákaznická zkušenost – jak ji uchopit a měřit?
Autoři:
Machala, Jan Typ dokumentu: Příspěvky z konference
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelská
Abstrakt:
Cíl článku: Cílem tohoto článku je popsat zákaznickou zkušenost, jak ji chápou jednotliví autoři a uvést metody, kterými lze měřit zákaznickou zkušenost. Dále také podrobněji popsat tři nejpoužívanější metody. Metody: Článek je založen na sekundárním výzkumu prací zabývajících se zákaznickými zkušenostmi. Vědecké cíle: Vědeckým cílem tohoto článku je zjistit, jakým směrem se může ubírat další výzkum.
Klíčová slova:
customer experience; measurement of customer experience Zdrojový dokument: Workshop specifického výzkumu 2017, ISBN 978-80-214-5598-6
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/70338