Název: Komparace metod nácviku počátečního čtení a psaní ve vztahu k rozvoji specifických poruch učení
Překlad názvu: Comparison of practicing methods of initial reading and writing in relation to specific learning disorders
Autoři: Hladká, Jitka ; Felcmanová, Lenka (vedoucí práce) ; Kotvová, Miroslava (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analyticko-syntetická metoda; dyslexie; Genetická metoda; Globální metoda; metody počátečního nácviku čtení a psaní; Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání; Sfumato - Splývavé čtení; specifické poruchy učení; analytic-synthetic method in a modified form; dyslexia; Genetic Metod; Global Metod,Framework Education Programme for Elementary Education; KEYWORDS specific learning disorder; methods of initial reading and writing; Sfumato Method of Initial Reading

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/91404

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-369101


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-10-30, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet