Název: Čtení s porozuměním a žáci s SPU ve výuce francouzštiny
Překlad názvu: Reading skills and specific learning difficulties in French as a foreign language teaching
Autoři: Nemravová, Magdalena ; Klinka, Tomáš (vedoucí práce) ; Nováková, Sylva (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: fre
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: aktivity; cizí jazyky; dysgrafie; dyslexie; dysortografie; francouzština; reedukace; specifické poruchy učení; čtení; activities; dysgraphia; dyslexia; dysorthographia; foreign languages; French; reading skills; reeducation; specific learning difficulties

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/92352

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-368857


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-10-30, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet