Název:
Rizika v oblasti řízení marketingové komunikace
Překlad názvu:
Risks in Marketing Communication Management
Autoři:
Havlínová, Sabina ; Blaha, Petr (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem diplomové práce „Rizika v oblasti řízení marketingové komunikace“ je analýza dosavadního stavu Obchodní Galerie Orlí v Brně, návrhy na zlepšení komunikačního mixu a k nim možná rizika, která mohou nastat. Práce je rozvržena do tří kapitol, kde jsou uvedena teoretická východiska k dané problematice, dále analýza současného stavu a poslední kapitola práce obsahuje návrhy pro nový komunikační mix.
The subject of the master’s thesis „ Risk in the area managemarketing communication“ is analysis of the current status Obchodni Galerie Orli in Brno and suggestions for improving the communication mix and possible risks that may occur. The thesis is divided into three chapters, where are presented the theoretical bases for the given issue, futher analysis of the current state and the last chapter of the thesis contains proposals for a new communication mix.
Klíčová slova:
cena; distribuce; komunikační mix; konkurence; Marketing; produkt; propagace; rizika; communaticion mix; competitors; Marketing; place; price; product; promotion; risk
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/70042