Název:
Promítané uživatelské rozhraní - Dungeons & Dragons
Překlad názvu:
Projected User Interface - Dungeons & Dragons
Autoři:
Dymáček, Petr ; Kapinus, Michal (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Práce se zabývá využitím interaktivního stolu pro hraní deskové hry Dungeons & Dragons. Výsledkem práce je aplikace, která se ovládá pomocí dotykové plochy a pomocí gest. Tato gesta jsou získávána z hloubkových dat pořízených Kinectem. Práce řeší kalibraci vstupních zařízení a návrh uživatelského rozhraní vhodného pro danou aplikaci.
This thesis deals with the using of an interactive table for playing Dungeons & Dragons board game. Application, that was made, is controlled by touch screen and gestures. The gestures are detected from depth data captured by Kinect. The work solves calibrations of input devices and the design of the user interface appropriate for the application.
Klíčová slova:
detekce ruky; interaktivní stůl; kalibrace; Kinect; openCV; promítané uživatelské rozhraní; calibration; hand detection; Interactive table; Kinect; openCV; projected user interface
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/69859