Název: Umělá inteligence pro hraní her
Překlad názvu: Artificial Intelligence for Game Playing
Autoři: Bayer, Václav ; Škoda, Petr (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: posilované učení; Q-učení; SSCAIT; StarCraft: Brood War; strategické hry v reálném čase; umělá inteligence; artificial intelligence; Q-learning; Real-Time Strategy games; reinforcement learning; SSCAIT; StarCraft: Brood War

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/69649

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-363954


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-31, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet