Název: Analýza marketingové strategie značky Jacobs
Překlad názvu: Marketing strategy analysis of coffee brand Jacobs
Autoři: Dinh Huyen, Trang ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Menčík, Lukáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Káva; Marketing; Marketingová strategie; Značka Jacobs; Brand Jacobs; Coffee; Marketing; Marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69381

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361375


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet