Original title: Izrael: postavení na trhu mezinárodního cestovního ruchu
Translated title: Israel: position on the international tourism market
Authors: Hanzlová, Kateřina ; Abrhám, Josef (advisor) ; Havlíčková, Blanka (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2017
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: inbound tourism; Israel; Judaism; monuments; natural attractions; outbound tourism; position on the international tourism market; religion; sights; tourism; cestovní ruch; Izrael; judaismus; náboženství; památky; postavení na trhu cestovního ruchu; příjezdový cestovní ruch; přírodní atraktivity; výjezdový cestovní ruch

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/68814

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361134


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-08-02, last modified 2017-08-02


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share