Název:
Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Překlad názvu:
Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Autoři:
Gavrilova, Polina ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Asmalovskij, Alexandr (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem Bakalářské práce je definovat komerční komunikaci společnosti Red Bull GmbH na českém trhu. Teoretická část práce pomůže pochopit druhou, praktickou část. V práci bude čtenáři krok po kroku představena značka Red Bull a její skrytá identita ale také obraz v očích konzumenta. Umožněné to bude analýzou postavení společnosti na českém trhu, spolu s jejich jedinečným a originálním způsobem komunikace. Dále realizace případové studie Red Bullu se uskuteční skrz primárního výzkumu, který sloužil jako hlavní zdroj informací.
Klíčová slova:
energy drink; komerční komunikaci; pověst značky; skrytá identita; Česká Republika; brand identity; brand image; commercial communication; Czech Republic; energy drink
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69448