Název:
Appraisal of Transparency International in the Czech Republic
Překlad názvu:
Zhodnocení práce Transparency International v České republice
Autoři:
Kubrová, Lucie ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] This thesis aims to assess the marketing strategy and HR management done at Transparency International in the Czech Republic and to propose improvements that could help increase the awareness about the organization. To achieve this, the perception of the Czech citizens is evaluated via questionnaire. Afterwards the marketing strategy done in the Czech branch is described based on the interview with the representative of Transparency International. In the end, the individual elements are compared which enables to define improvement recommendations for the organization.Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií neziskové organizace Transparency International v České republice a jejím propojením s personální strategií. Cílem této práce je analyzovat povědomí o organizaci mezi občany na českém trhu a navržení marketingových a personálních vylepšení založené na výsledcích z průzkumu trhu pro dosažení lepších výsledků.
Klíčová slova:
financování NNO; marketingová strategie; nestátní nezisková organizace; personální marketing; SWOT analýza NNO; financing of NGO; marketing strategy; non-profit organization; personnel marketing; SWOT analysis of NGO
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71177