Název:
Návrh a implementace vizuálního stylu s praktickou aplikací na vybranou firmu
Překlad názvu:
Corporate design with a practical application to a selected company
Autoři:
Balcar, Michael ; Bubeníček, Jan (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá problematikou firemní identity, především pak jednotného vizuálního stylu. Cílem práce je navržení a vytvoření nového vizuálního stylu pro firmu Opilý jabko, která se zabývá prodejem ciderů (především skrze internetový obchod). V teoretické části práce se zabývám vysvětlením základních pojmů, které s vizuálním stylem souvisí a jejichž porozumění je pro návrh nového vizuálního stylu naprosto nezbytné. V praktické části nejprve analyzuji současný vizuální styl firmy Opilý jabko, poté se věnuji analýze konkurence a následně za pomocí všech zjištěných poznatků pro Opilý jabko vytvořím nový, propracovanější vizuální styl.This bachelor thesis deals with the issue of corporate identity and especially with the corporate design. The aim of this thesis is to design and create a new corporate design for the company named Opilý jabko, which sells ciders (mainly via their e-shop). The theoretical part is focused on the explanation of basic concepts and terms related to corporate design that are necessary to understand before creating a new corporate design. In the practical part I analyze the current corporate design of the company Opilý jabko and their biggest competitors and then I proceed to create a new, improved corporate design based on all the findings.
Klíčová slova:
Corporate Design; Corporate Identity; Firemní identita; Jednotný vizuální styl; Logo; Corporate Design; Corporate Identity; Logo
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69728