Název: Návrh a vyhodnocení efektivity facebookové a instagramové kampaně pro konkrétní internetový obchod
Překlad názvu: Proposal and evaluation of the effectiveness of Facebook and Instagram campaigns for a womenswear online shop
Autoři: Ngo, Son ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Facebook; Instagram; internetový marketing; internetový obchod; sociální média; Facebook; Instagram; internet marketing; online shop; social media

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70025

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-360240


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet