Název:
Sponzoring jako součást obchodní a marketingové strategie firmy
Překlad názvu:
Sponsorship as a component of a company's business and marketing strategy
Autoři:
Hampl, Radek ; Říha, David (vedoucí práce) ; Urbánek, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu sponzoringu, jakožto jednoho z nástrojů marketingové a obchodní strategie firmy. Teoretická část této práce se zaměřuje na vymezení samotného pojmu sponzoring a jeho postavení v rámci obchodní a marketingové strategie firmy. Praktická část této práce se zaměřuje na analýzu sponzoringových aktivit firem, které jsou partnery vedlejší specializace Sales Management, přičemž výzkum je založen na osobních rozhovorech s top manažery těchto firem.This diploma thesis focuses on the analysis of sponsorship, as one of the tools of business and marketing strategy of a company. The theoretical part of this thesis focuses on defining the concept of sponsorship and its position within the business and marketing strategy of a company. The practical part of this thesis focuses on the analysis of sponsorship activities of companies that are partners of the minor field Sales Management. The research is based on personal interviews with the top managers of these companies.
Klíčová slova:
marketingová komunikace; obchodní strategie; sponzoring; sportovní sponzoring; business strategy; marketing communication; sponsorship; sports sponsorship
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69012