Original title:
Marketingový plán – informační systém pro veterináře
Translated title:
Marketing Plan – Information software for veterinarian
Authors:
Liška, Martin ; Procházková, Markéta (advisor) ; Trnka, Vít (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Hlavním cílem této diplomové práce je tvorba marketingové plánu pro společnost zabývající se vývojem a prodejem informačního systému pro veterináře. Teoretická část je zaměřena na problematiku strategického marketingového řízení a přípravu marketingového plánu z obecného úhlu pohledu. Praktická část již obsahuje samostatný marketingový plán pro danou společnost. Výstupem práce je ucelený marketingový plán, který přímo navazuje na strategické cíle firmy.The subject for the Diploma Thesis is Marketing Plan for a company whose core business is development and sell of the Information software for veterinarian. The framework is focused on strategic marketing management and preparation of Marketing plan in theoretical way. Practical part consists of the marketing plan for the company.
Keywords:
information software; marketing mix; marketing plan; product portfolio; software; strategic marketing; strategy; tactical marketing; tactics; target group; cílová skupina; informační software; marketingový mix; marketingový plán; produktové portfolio; software; strategický marketing; strategie; taktický marketing; taktika
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/70383