Název:
Optimalizace marketingové kampaně na Heurece
Překlad názvu:
Optimization of marketing campaign on Heureka.cz
Autoři:
Neufus, Marek ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Srovnávače zboží se na českém internetu těší stále větší uživatelské oblibě, i proto se na ně s postupem času zaměřuje více inzerentů mezi kterými je nelehké obstát. Dominantním českým srovnávačem zboží je srovnávač Heureka.cz, který je zároveň hlavním předmětem této bakalářské práce. Práce se na srovnávač zboží Heureka.cz dívá očima inzerenta, v teoretické rovině se tak zabývá aspekty správy a optimalizace marketingové kampaně na Heurece včetně všech klíčových fází jako jsou optimalizace XML feedu, párování produktů, bidding a vyhodnocování úspěšnosti kampaně. Stěžejním faktorem úspěchu marketingové kampaně na Heurece je především kvalita odesílaných dat prostřednictvím XML feedu. Kontrola těchto dat a jejich úpravy za účelem vylepšení výkonu kampaně na Heurece jsou předmětem praktické části této bakalářské práce, kde jsou realizovány za pomoci nástroje Mergado.Comparison shopping websites are becoming more and more popular for Internet users in Czech. This is one of the reasons why they have been used by growing number of advertisers. It has been increasingly difficult to succeed among these advertisers recently. The biggest Czech comparison shopping website is Heureka.cz, which is also the main subject of the bachelor thesis. The thesis focuses on the Heureka.cz from the perspective of an advertiser. The reader of the thesis is acquainted with aspects of managing and optimizing marketing campaigns on Heureka.cz including all the key elements such as optimizing of XML feed, classifying products, bidding and evaluating of success of campaigns. The key factor of successful marketing campaign on Heureka.cz is the quality of data sent via XML feed. Practical part of the thesis is focused on control of these data and their adjustments in order to improve campaign's performance on Heureka. Control of XML feed and following adjustments are implemented by the tool named Mergado.
Klíčová slova:
bidding; Heureka.cz; internetový marketing; Mergado; srovnávač zboží; XML feed; bidding; comparison shopping website; Heureka.cz; internet marketing; Mergado; XML feed
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68528