Název: Reklamy Hyundai z pohledu sémiotiky
Překlad názvu: Hyundai commercials from the semiotic point of view
Autoři: Beťková, Markéta ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Podzimek, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Sémiotika - sémiotická analýza - mytologie - znak - reklama - Roland Barthes - Hyundai; Semiotics - semiotic analysis - mythology - sign - commercials - Roland Barthes - Hyundai

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86341

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357621


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet