Název:
Využití politického marketingu na regionální a senátní úrovni v roce 2016 hnutím ANO 2011: případová studie Pardubický kraj
Překlad názvu:
Political Marketing of the Political Party ANO 2011 in the Regional and Senate elections 2016: A Case Study of Pardubice Region
Autoři:
Luzar, Lukáš ; Švec, Kamil (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: yužití politického marketingu na regionální a senátní o využití vybraných nástrojů politického jejich podobě a způsobu fungování během regionálních a senátních voleb v roce 2016. důrazem na odlišnosti. Podoba politického marketingu a způsob jeho fungování se do značné tohoto důvodu obsahuje práce srovnání volebních systémů do krajských zastupitelstev a Senátu Parlamentu České republiky. Stěžejní část práce představuje praktická část, která srovnává podobu, průběh a způsob fungování vybraných aspektů politického marketingu v rámci volebních kampaní během krajských a senátních voleb. Práce se zaměřuje zejména na specifika odlišných volebních kampaní, které jsou realizovány ostoru a čase, avšak při příležitosti odlišných druhů
Klíčová slova:
ANO 2011; Pardubický kraj; politická komunikace; politický marketing; regionální volby; senátní volby; Volební kampaň; Election campaign; elections to the Senate; Pardubice region; political communication; political marketing; regional elections; the movement ANO 2011