Název:
Marketingový plán volejbalového klubu Volleyball Nymburk
Překlad názvu:
Marketing Plan of the Club Volleyball Nymburk
Autoři:
Kropáček, Josef ; Omcirk, Vilém (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingový plán volejbalového klubu Volleyball Nymburk Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je vypracování marketingového plánu pro volejbalový klub Volleyball Nymburk a sestavení sponzorských balíčků pro potenciální sponzory. Metody: V této bakalářské práci byla použita metoda osobního dotazování formou interview. Pomocí interview byly zjištěny informace o klubu použité pro představení klubu a situační analýzu. Součástí situační analýzy je SWOT analýza. Poté bylo přistoupeno k vytvoření marketingového plánu klubu a sestavení sponzorských balíčků. Výsledky: Výsledkem této bakalářské práce je kompletní marketingový plán volejbalového klubu Volleyball Nymburk pro nadcházející sezónu 2015 - 2016, který obsahuje všechny nezbytné náležitosti a může být využit touto organizací a inspirovat ji k provedení některých zde navržených marketingových aktivit. Mezi výsledky patří i sestavené sponzorské balíčky pro potenciální sponzory. Klíčová slova: Interview, marketing, marketingový mix, sponzoring, sponzorský balíček, sportovní marketing, SWOT analýza.Topic: Marketing Plan of the Club Volleyball Nymburk Objectives: The main objective is Bachelor thesis is creating marketing plan proposal for volleyball club Nymburk and building sponsorship package proposals for potential sponsors. Methods: Personal interview as a method was used in this Bachelor thesis. Through the interview the information about club, used for presentation of the club and situation analysis, have been obtained. A part of situation analysis is a SWOT analysis. The last two steps after implementation of SWOT analysis was creating marketing plan of the club and creating sponsorship package proposals. Results: The result of this Bachelor is a complete marketing plan for volleyball club Nymburk for the next season 2015/2016, which contains all the necessary formalities. Plan can be used by top management to improve their current situation. The results also contain sponsorship packages for potential sponsors. Key words: Interview, marketing, marketing mix, sponsorship, sponsorship package, sport marketing, SWOT analysis.
Klíčová slova:
interview; marketing; marketingový mix; sponzoring; sponzorský balíček; sportovní marketing; SWOT analýza; interview; marketing; marketing mix; sponsorship; sponsorship package; sport marketing; SWOT analysis