Název: Neurofyziologické metody a techniky v marketingovém výzkumu v České republice
Překlad názvu: Neurophysiological methods and techniques in marketing research in Czech republic
Autoři: Petty, Silvia ; Průšová, Petra (vedoucí práce) ; Vinopal, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: slo
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: marketingový výskum; metódy a techniky marketingového výskumu; Neuromarketing; reklama; advertisement; market research; methods and techniques in market research; Neuromarketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/82172

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-351897


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet