Název: Vnímání televizní reklamy adolescenty
Překlad názvu: Adolescents perception of the television advertising
Autoři: Lepková, Klára ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: adolescenti; mediální gramotnost; Média; psychologie reklamy; spotřební chování; televizní reklama; adolescents; consumer behaviour; Media; media literacy; psychology of advertising; television advertisment

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/80929

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-350586


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet