Název: Výzkum životního stylu cílové skupiny společnosti Marshal Apparel se zaměřením na vnímání trendů a módy jako prostředku sebevyjádření
Překlad názvu: Research study about of the lifestyle patterns of Marshal Apparel's target group with the focus on a perception of fashion and trends as a means of self-expression
Autoři: Šlahař, Daniel ; Maxa, Martin (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing módních značek; Marshal Apparel; Móda; spotřební chování; streetwear; trend; životní styl; consumer behavior; Fashion; fashion marketing; lifestyle; Marshal Apparel; streetwear; trend

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/80695

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-350352


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet