Název: Marketingová komunikace společnosti Shoptet se zaměřením na online kanály
Překlad názvu: Marketing communication of company Shoptet with focus on the online channels
Autoři: Štěpka, Lukáš ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: e-commerce; obsahový marketing; online komunikace; PPC reklama; případová studie; webová analytika; case study; content marketing; e-commerce; online communication; PPC advertisement; web analytics

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/79927

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-349574


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet