Název:
Návštěvnický management v historickém městě. Případová studie Nymburk
Překlad názvu:
Visitor management in the historical town. Case study Nymburk
Autoři:
Ulrychová, Tereza ; Fialová, Dana (vedoucí práce) ; Přidalová, Ivana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Návštěvnický management v historickém městě, případová studie Nymburk Abstrakt Hlavním cílem bakalářské práce bylo navrhnout inovace, vedoucí k rozšíření a zkvalitnění nabídky cestovního ruchu v Nymburce a to na základě návštěvnické poptávky (zjišťované pomocí dotazníkového šetření mezi návštěvníky turistického informačního centra) a zhodnocení potenciálu cestovního ruchu v Nymburce. Následně byly vytvořeny tři tematicky zaměřené mapy - Církevní památky v Nymburce, Technické a jiné architektonicky významné památky v Nymburce a Park Ostrov v Nymburce. Dále byla vytvořena webová aplikace se zájmovými objekty ve městě, dostupná návštěvníkovi na webových stránkách Turistického informačního centra v Nymburce. Práce hodnotí pozici turistického informačního centra v síti aktérů cestovního ruchu v Nymburce a navrhuje řešení problémů, které vyplynuly především z provedeného dotazníkového šetření. Klíčová slova: cestovní ruch, potenciál, turistické informační centrum, NymburkVisitor management in the historical town, case study Nymburk Abstract The main aim of this bachelor thesis was to suggest innovations that led to the expansion and improvement of tourism offers, based on visitor demand (which was measured by questionnaire survey in the tourist information centre) and the evaluation of tourism potential. Three thematic maps were created - Religious monuments in Nymburk, Technical and other architecturally important buildings in Nymburk and Park Ostrov in Nymburk. Then a web application was created with objects of interest in Nymburk, which is available to visitors on the website of the Tourist information centre in Nymburk. This bachelor thesis assesses the position of the tourist information centre in the network of tourism actors in Nymburk and suggests solutions to problems that resulted especially from the questionnaire survey. Key words: tourism, potential, tourist information centre, Nymburk
Klíčová slova:
cestovní ruch; Nymburk; potenciál; turistické informační centrum; Nymburk; potential; tourism; tourist information centre