Název:
Generické realtime strategie
Překlad názvu:
Generic Realtime Strategies
Autoři:
Baláž, Tibor ; Dvořák, Filip (vedoucí práce) ; Černý, Martin (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
eng
Abstrakt: [eng][cze] Strategy games are a field of digital entertainment that has always attracted large audiences of players and researchers - be it for modeling military strategy, economical principles or automated decision making and artificial intelligence. The thesis is focused on developing an environment that allows to efficiently prototype strategic games with a high level of abstraction. The theoretical part of the thesis defines what is a strategy game, gives introduction into the game engines and describes a new language used for defining the games. The practical part describes how is the language interpreted into the game engine and how the execution of the game proceeds. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)Strategické hry jsou oblastí digitální zábavy, která vždy lákala velké publikum jak hráčů, tak výzkumníků, zda-li to už bylo kvůli modelování vojenských strategií, ekonomických principů nebo automatizovaného rozhodování a umělé inteligence. Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření prostředí, které nabízý možnost efektivního prototypování strategických her s vysokým stupněm abstrakce. Teoretická část práce definuje co je strategická hra, podává úvod do herních enginů a popisuje nový jazyk pro definování strategických her. Praktická část popisuje jak je jazyk interpretovaný do herního enginu a jak pod jeho vlivem probíhá hra. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Klíčová slova:
ANTLR; gramatiky; strategické hry; Unity; ANTLR; grammars; strategic games; Unity