Název:
Popularita házené u studentů pražských vysokých škol
Překlad názvu:
The popularity of handball among Prague university students
Autoři:
Jačková, Eliška ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Jeníček, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Popularita házené u studentů pražských vysokých škol Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit popularitu házené u pražské vysokoškolské populace. Práce se zabývá sledovaností házené a jejím provozováním. Dále se zaměřuje na povědomí a znalosti studentů o tomto sportu a na celkové vnímání atraktivity házené. Metody: Potřebná data k výzkumu byla shromážděna prostřednictvím metody elektronického dotazování. Hlavním nástrojem této metody byl dotazník vytvořený speciálně pro účely této práce. Teoretická část práce byla zpracována pomocí studia odborné literatury. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, jak je házená populární po studenty pražských vysokých škol. Bylo zjištěno, v jaké míře ji provozují a sledují a jaké o ní mají znalosti. Poslední část pak zjistila, jaké atributy podle studentů činí házenou populární a jaké by mohly její atraktivitu zvýšit. Klíčová slova: Popularita, házená, sport, marketingový výzkum, elektronické dotazováníTitle: The popularity of handball among Prague university students Objectives: The aim of this bachelor thesis is to find out the popularity of handball among the students of Prague universities. The content of the work is following and playing handball. It also focuses on awareness and knowledge of this sport and the general perception of the attractiveness of handball. Methods: Necessary data for this research was collected by the method an electronic questioning. The main instrument of this method was a questionnaire created especially for purpose of the work. The theoretical part was completed by a study of academic literature. Results: The results of research show how handball is popular among students of Prague universities. Research also found out the extent to which they play and watch handball and what they know about it. The last part found out what attributes of handball are popular and what attributes could improve its attractiveness. Keywords: Popularity, handball, sport, marketing research, electronic questioning
Klíčová slova:
elektronické dotazování; házená; marketingový výzkum; Popularita; sport; electronic questioning; handball; marketing research; Popularity; sport