Název:
Kvalita služeb pohledem zákazníků soukromého fitness centra
Překlad názvu:
Customer's View of Service Quality in Private Fitness Center
Autoři:
Nádvorník, Ondřej ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Kvalita služeb pohledem zákazníků soukromého fitness centra Cíl práce: Tato diplomová práce se zaměřuje na vybraný fitness a wellness klub Holmes Place Premium Karlín, kde byla pomocí marketingového výzkumu zjišťována spokojenost klientů s kvalitou nabízených služeb. Konkrétní podoba tohoto výzkumu spočívala v dotazníkovém šetření při využití metody SERVQUAL. V rámci této metody jsou zjišťovány nejprve představy klientů o službách ve vynikajícím fitness centru a následně jsou tyto představy porovnávány se skutečně vnímanou kvalitou služeb ve vybraném zařízení. Výsledkem celého výzkumu je hodnocení kvality jednotlivých služeb i všech služeb jako celku. Na základě těchto výsledků jsou v práci uvedena doporučení a návrhy pro vedení klubu na zlepšení kvality vybraných služeb a zvýšení úrovně spokojenosti klientů. Metoda: Pro průzkum kvality služeb ve fitness a wellness klubu Holmes Place Premium Karlín bylo využito standardizovaného SERVQUAL dotazníku. Tento dotazník zkoumá a porovnává očekávanou kvalitu služeb ve vynikajícím fitness centru se skutečně vnímanou kvalitou služeb ve vybraném klubu tak, jak ji hodnotí samotní zákazníci. Sběr dat probíhal v období od října 2013 do března 2014. Výsledky: Analýzou výsledků z provedeného výzkumu bylo zjištěno, že klienti jsou s úrovní služeb klubu...Title: Customer's view of service quality in private fitness center Objectives: The thesis is focused on selected fitness and wellness club Holmes Place Premium Karlín, where the client's satisfaction with the quality of services offered was determined by using the marketing research. The specific form of this research consisted of a questionnaire survey method called SERVQUAL. With this method, the client's ideas about services in an excellent fitness center are measured first and then these ideas are compared to the actually perceived service quality in the selected facility. The result of the whole research is the quality evaluation of the individual services and all the services as a whole. Based on these results, the thesis presents recommendations and suggestions for the club management to improve the quality of selected services and increasing the level of customer satisfaction. Method: For the survey of service quality in fitness and wellness club Holmes Place Premium Karlín was used the standardized SERVQUAL questionnaire. This questionnaire examines and compares the expected quality of services in an excellent fitness center to the actually perceived service quality in the selected club as the customers evaluates it themselves. Data collection was proceeding between October 2013 to March...
Klíčová slova:
fitness centrum; kvalita; marketingový výzkum; služby; zákazník; customer; fitness center; marketing research; quality; service