Název:
Alhambra
Překlad názvu:
Alhambra
Autoři:
Klůj, Jan ; Holan, Tomáš (vedoucí práce) ; Mráz, František (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název práce: Alhambra Autor: Jan Klůj Katedra: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: RNDr. Tomáš Holan, Ph.D., Katedra softwaru a výuky informatiky Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá implementací deskové hry Alhambra. Kro- mě implementace pravidel hry obsahuje program také grafické uživatelské pro- středí. Hru může hrát dva až šest hráčů, kteří se střídají u jednoho počítače. Dále se v práci zabýváme umělou inteligencí, proti které je možné hrát. Logika roz- hodování umělé inteligence je tvořena pomocí evolučního algoritmu a strojového učení. Klíčová slova: Alhambra, hra, umělá inteligence, evoluční algoritmusTitle: Alhambra Author: Jan Klůj Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: RNDr. Tomáš Holan, Ph.D., Department of Software and Computer Science Education Abstract: The bachelor thesis deals with the implementation of the board game Alhambra. Besides of the implementation of the game rules, program includes also a graphical user interface. The game can be played by two to six players who take turns at one computer. Further we deal with an artificial intelligence, against which we can play. Decision logic of the artificial intelligence is made by using the evolution algorithm and machine learning. Keywords: Alhambra, game, artificial intelligence, evolution algorithm
Klíčová slova:
hra; umělá inteligence; artificial intelligence; game