Název: Marketingová komunikace společnosti McDonald's v letech 2012 a 2013 a její vliv na český jazyk
Překlad názvu: The marketing communication of McDonald's in 2012 and 2013 and its influence on Czech language
Autoři: Hubáčková, Šárka ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Pravdová, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: anglicismy; jazyk; komunikační mix; marketing; McDonald's; český jazyk; anglicisms; communication mix; Czech language; language; marketing; McDonald's

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/70959

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-340084


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet