Název: Sémiotická analýza reklamního spotu Louis Vuitton a jejího kontextu
Překlad názvu: Semiotic Analysis of Louis Vuitton Advertisement and its Context
Autoři: Sedlaříková, Pavlína ; Češka, Jakub (vedoucí práce) ; Karľa, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Louis Vuitton; marketing; sémiotická analýza; Louis Vuitton; Marketing; semiotic analysis

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/70011

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-339138


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet