Název: Komodifikace kolektivní paměti: Yugonostalgia jako marketingová strategie
Překlad názvu: Commodification of the collective memory: Yugonostalgia as a marketing strategy
Autoři: Vukčević, Jovana ; Pullmann, Michal (vedoucí práce) ; Vojtěchovský, Ondřej (oponent) ; Maurel, Marie Claude (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: jugoslávské značky; komercializace; komodifikace nostalgie; marketingové strategie; nostalgie; Yugonostalgia; commercialisation; commodification of nostalgia; marketing strategy; nostalgia; Yugonostalgia; Yugoslav brands

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/69089

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-338221


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet