Název:
Studie komunikačních aktivit Artbanka Museum of Young Art
Překlad názvu:
Communication Activities Study of Artbanka Museum of Young Art
Autoři:
Havránek, Jakub ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Skřivánek, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce popisuje komunikační aktivity Artbanka Museum of Young Art v období jejího fungování, tj. od roku 2011 do začátku roku 2013, kdy tato specifická instituce ukončila svou činnost. Práce detailně popisuje subjekt AMoYA, jeho vznik, cíle, propagaci a rizika spojená s jeho činností. Velká část práce je věnována popisu prvků komunikačního mixu a elementům, které měla AMoYA k dispozici v rámci své propagační činnosti.This bachelor thesis describes the communication activities of Artbanka Museum of Young Art from 2011 to early 2013, when the institution ended its activities. The work describes in detail the subject of AMoYA, its origins, objectives, promotion and risks associated with its activities. Much of the work is devoted to describing the elements of the communication mix and the elements that AMoYA had available as part of its promotional activities.
Klíčová slova:
AMoYA; art marketing; Artbanka; Artist; Colloredo-Mansfeld; Crisis; Galerie; komunikační mix; Marketing umění; Praha; umělecká muzea; AMoYA; Art marketing; art museum; Artbanka; Artist; Colloredo-Mansfeld; communication mix; Crisis; gallery; Prague