Název: Marketingová strategie tenisového klubu Start Tenis Liberec
Překlad názvu: Marketing strategy of the tennis club Start Tenis Liberec
Autoři: Vaňková, Kateřina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: konkurence; Marketingová strategie; PEST analýza; SWOT analýza; tenis; zákazník; Competition; customer; marketing strategy; PEST analysis; SWOT analysis; tennis

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/66722

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-335858


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet