Název:
Persvazivnost a upřímnost
Překlad názvu:
Persuasiveness and sincerity
Autoři:
Čmejrková, Světla Typ dokumentu: Příspěvky z konference Konference/Akce: Metody a prostředky přesvědčování v masových médiích, Ostrava (CZ), 2005-09-13 / 2005-09-15
Rok:
2005
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Analýza reklamního diskursu.Analysis of advertising discourse.
Klíčová slova:
advertising discourse; persuasiveness; pragmatics Číslo projektu: GA405/04/1034 (CEP) Poskytovatel projektu: GA ČR Zdrojový dokument: Metody a prostředky přesvědčování v masových médiích, ISBN 80-7368-101-3
Instituce: Ústav pro jazyk český AV ČR
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dokument je dostupný v příslušném ústavu Akademie věd ČR. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11104/0119226