Název: Komparace vnímání značek Gant a Ralph Lauren u studentů UK a VŠE
Překlad názvu: The perceptions comparison of brands Gant and Ralph Lauren for students of the Charles University and the University of Economics
Autoři: Bui Dang Manh, Hoang ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Gant; identita; image; preppy; Ralph Lauren; subkultura; Gant; identity; image; preppy; Ralph Lauren; subculture

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/62497

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-331646


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet