Název:
Jak přesvědčit ženy? Strategie a prostředky persvaze v ženských časopisech
Překlad názvu:
How to persuade womens? Strategies and means of persuasion in women´s magazines
Autoři:
Hoffmannová, Jana Typ dokumentu: Příspěvky z konference Konference/Akce: Metody a prostředky přesvědčování v masových médiích, Ostrava (CZ), 2005-09-13 / 2005-09-15
Rok:
2005
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] K frekventovaným jazykovým prostředkům užívaným v ženských časopisech k přesvědčování a manipulaci (množství přejatých slov, hodnotící výrazy, oslovení, imperativy, řečnické otázky aj.).Linguistic techniques of persuasion (imperatives, rhetorical questions, loanwords, and many means od evaluation and criticism) used in magazines for women.
Klíčová slova:
means of addressing; persuasion; women magazines Číslo projektu: IAA9061303 (CEP) Poskytovatel projektu: GA AV ČR Zdrojový dokument: Metody a prostředky přesvědčování v masových médiích, ISBN 80-7368-101-3
Instituce: Ústav pro jazyk český AV ČR
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dokument je dostupný v příslušném ústavu Akademie věd ČR. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11104/0118376