Original title:
Vstup českých malých a středních podniků na rakouský trh na příkladu firmy Cockyshop.cz
Translated title:
The expansion of small and medium-sized Czech enterprises into Austrian business market: the example of Cockyshop.cz
Authors:
Kolářová, Hana ; Sztogrynová, Miroslava (advisor) ; Galan, Tomáš (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Hlavním cílem práce je návrh vhodné marketingové strategie pro českou firmu Cockyshop.cz, která plánuje vstup na rakouský trh internetového prodeje kontaktních čoček. Práce je koncipovaná tak, aby mohla sloužit i jako obecný návod pro další české malé a střední podniky, které se chystají vstoupit na některý z trhů členských zemí Evropské unie. Navrhovaná opatření jsou založena nejen na důkladné analýze veřejně dostupných zdrojů, ale také na vlastních šetřeních provedených přímo na rakouském trhu.
Keywords:
kontaktní čočky; malý a střední podnik; marketingová strategie; Rakousko; vstup na zahraniční trh
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5900