Original title: Vstup českých malých a středních podniků na rakouský trh na příkladu firmy Cockyshop.cz
Translated title: The expansion of small and medium-sized Czech enterprises into Austrian business market: the example of Cockyshop.cz
Authors: Kolářová, Hana ; Sztogrynová, Miroslava (advisor) ; Galan, Tomáš (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Hlavním cílem práce je návrh vhodné marketingové strategie pro českou firmu Cockyshop.cz, která plánuje vstup na rakouský trh internetového prodeje kontaktních čoček. Práce je koncipovaná tak, aby mohla sloužit i jako obecný návod pro další české malé a střední podniky, které se chystají vstoupit na některý z trhů členských zemí Evropské unie. Navrhovaná opatření jsou založena nejen na důkladné analýze veřejně dostupných zdrojů, ale také na vlastních šetřeních provedených přímo na rakouském trhu.
Keywords: kontaktní čočky; malý a střední podnik; marketingová strategie; Rakousko; vstup na zahraniční trh

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5900

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3266


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share