Název: Vývoj a analýza marketingu ČOV se zaměřením na sponzoring
Překlad názvu: Marketing development and analysis of the ČOV focused on sponsorship
Autoři: Vargová, Simona ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Kolář, František (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: slo
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: marketing; olympijský marketing; sponzoring; Český olympijský výbor; Czech Olympic Committee; marketing; olympic marketing; sponsorship

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/55620

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-324907


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet