Název: Marketingová strategie turistického regionu Český ráj v letech 2009 - 2013
Překlad názvu: The marketing strategy of the region Český ráj v letech 2009 - 2013
Autoři: Vachová, Kateřina ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Cestovní ruch; destinace; destinační management; marketing; turistický region; Český ráj; Bohemian Paradise; destination; Destination Management; marketing; Tourism; tourist region

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/55091

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-324384


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet