Název: Jazyk a styl reklamy (srovnání reklamy 80. let 20. století a současné reklamy v tištěných denících)
Překlad názvu: Language and style of the advertisement
Autoři: Vrábľová, Denisa ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Kraus, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: denní tisk; inzerát; jazyk reklamy; noviny; reklama; reklamní text; styl reklamy; tištěná reklama; ad; advertisement; advertising; advertising language; advertising style; advertising texts; daily press; newspaper; print advertising

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/52176

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-321492


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet