Název:
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané firmy a návrhy na její zlepšení
Překlad názvu:
Customer Satisfaction Analysis of the Selected Company and Proposals for Its Improvement
Autoři:
Bánovská, Michaela ; Nosek, Jakub (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce „Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na její zlepšení“ se zabývá měřením spokojenosti zákazníků Autoservisu Pavel Bánovský. Spokojenost zákazníků tohoto servisu bude měřena pomocí dotazníkového šetření a na základě získaných informací budou sestaveny opatření, které by měly vést ke zvýšení úrovně spokojenosti s poskytovanými službami a tím i k zvýšení tržeb firmy.
The thesis „Customer satisfaction analysis and suggestions for its improvement“ deals with the measurement of customer satisfaction of the Automobile repair shop Pavel Bánovský. Customer satisfaction will be measured by questionnaires which will provide basis for compilation of measures for increasing level of satisfaction with the services provided and increase the company`s revenue.
Klíčová slova:
analýza spokojenosti zákazníků; dotazník; marketing.; marketingový výzkum; Spokojenost; zákazník; customer; customer satisfaction analysis; marketing research; marketing.; questionnaire; Satisfaction
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/66143